Dziecko jest chodzącym cudem. Jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.
(Phil Bosmans)
Zajmujemy się m. in.:
– oceną ogólnego rozwoju psychomotorycznego dzieci;
– usprawnianiem opóźnionych funkcji;
– prowadzeniem zajęć mających na celu wspomaganie wczesnego rozwoju dzieci;
– prowadzeniem zajęć wspomagających rozwój mowy u dzieci z jej opóźnionym rozwojem, niedosłyszących;
– diagnozą dojrzałości szkolnej;
– pracą z dziećmi mającymi trudności dyslektyczne;
– pracą z dziećmi mającymi trudności emocjonalne (np. z wyrażaniem emocji; np. na skutek rozwodu rodziców itd.) i z zachowaniem;
– pracą z dziećmi z problemami somatycznymi o podłożu psychicznym (np. moczenie, trudności z wypróżnianiem, itd.);
– pracą z dziećmi sprawiającymi trudności wychowawcze;
– pracą z dziećmi z różnego rodzaju niepełnosprawnościami (np. niesłyszącymi ), także sprzężonymi;
– prowadzeniem terapii dzieci w nurcie poznawczo-behawioralnym (fobie – m.in. społeczną, zaburzenia lękowe, obsesyjno-kompulsyjne, depresja, zaburzenia odżywiania – np. anoreksja, bulimia, nadwagą, itp.);
– praca z dzieckiem nad żałobą, przygotowywanie dzieci na śmierć bliskich osób;
– wsparcie dzieci w procesie leczenia (choroby przewlekłe, terminalne, np. onkologiczne), powrocie do zdrowia po zabiegach okaleczających.